CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 25 December 2011

Blessed Jobs


Helo . Assalamualaikum . Selamat Berhujung Minggu dan Salam 1 Malaysia .

Okay , wahai rakyat jelata sekalian alam .
hari ni beta nak bgtau bahawasanya beta telah mendapat KERJA . *wink winkk
haha . poyos jelaahh . Alhamdulilah , akhirnye dapat jugak kerja aku kann .
nak tau tak aku kerja ape ? aku kerja sebagai Admin Executive . hii
dekat Taman Bayu Tinggi . taktau ? alaa , area Bukit Tinggi dekat dgn Giant tuu .
Taktau lagi ? pegi masuk bawah tempurung kelapa sana ! haha . #joke :p

Lastly , keje yg diredhai Mama jugak yg dapat . ape pon takbolee .
itsokayy , utk kebaikan aku jugak bukan .
semalam aku interview . maybe aku start keje hari selasa or bulan depan ajaa .

Haha . kelakar ouh aku nak g interview . dengan bangganya aku bawak sijil larian Satu Malaysia ngn Sijil-sijil sekolah rendah yg dh lapuk2 tu . haha . tu lah org kalau tak aktif dekat skola .
yg kelakarnye kan , dye tengok slip keputusan UPSR aku beb . sepatotnye dye nak slip PMR . dye salah tgk slip . aku pun tak perasan waktu tu . haha . patot la aku rasa lain macam je . dah balik tu aku buka fail aku , then tgk slip paling atas ialah UPSR . mmg sah la . haha . tengok , aku mintak kerja pakai keputusan UPSR aku beb . kau hadeaa ? HAHA .

kata org sekeliling aku after aku dapat keje ::

 Mama : tak cakap ape2 . #puashati
 Ayah : dah perawan anak ayah , dah keje . #haha.takboleblah
 Emy : kau takpayah sambung belajar ahh . keje je dekat situ teruss  #kalaugajibanyaktakpe
 Farahin : kau dah keje ? bila start ? dekat bkt tinggi ke ? gaji brape ? #soalandiaaa!haha

Haha . okeh tu jehh . thanks for all support ^.^
Hopefully kerja aku berjalan dengan lancar . aminn .
okehh la . bubyee all :)

-Thank You and See You Again-

No comments:

Post a Comment