CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 8 January 2012

kerja !

helo-helo . assalamualaikum and kalau tak terlambat selamat tahun baru 2012 . haha
dah 2 minggu tak update blog nieh . maklumlah,org dah berkerjaya .haha

okay,dah 2 minggu aku keje . fuh, ternyata pergi sekolah lagi best la wa cakap sama lu !
haha . tp keje pun best, dapat duit . pegi sekolah ade ? takdee .
hari2 aku start keje dari pkul9 sampai pkul5 . sometimes ,if ade keje aku ot lah sementara tunggu my sista keluar pkul6 . kerja ape aku buat ? hm ,keje aku duduk n kadang2 pegang pen,pensel,pembaris,pemadam,stapler . nthen tulis2 , kire2 . mate aku ni asyik nmpak nombor2 and huruf2 je.
hm hari pertama , kedua keje tu agak pening lahh . dahla bg banyak sgt keje . bagi sekali bnyak sampai aku taktau mane satu nak wat . huh . tp rasenye dah 2minggu ni dh bole biasekan diri aku dgn keadaan tu .

Anyway , aku happy dgn keje aku ni . tak rugi rasenye aku dengar cakap mama kalau nak bandingkan dgn keje2 kawan2 aku yg lain ramai yg merungut kepenatan . name pun keje kan , mestilah penat . keje mane yg tak penat kan . membabi buta tu ye tak penat . haha . tp keje aku takdelah penat sgt . duduk je, bawah air-cond tuu . jgn jealousss ! *sajenakjeleskankorang*


haa, hari khamis semalam kan , aku dah dapat gaji bg bulan lepas . yg aku keje seminggu .
eh .tak sampai seminggu punn cume 4 1/2 hari . haha . dapat RM1600 . heee .percaya tak ?
tak percaya sudah ! kahkahkah . takdelahh , aku just dapat RM160 jee . boleh la buat modal aku makan hari2 smpai dapat next salary . hikhik . seronok ouh dapat duit .
Jap yee , aku upload gambar tempat keje aku . wait .
 haa . ni lah kerja aku yg berlambak . 
 okey , ni tempat aku buat keje . hihi .

 view dari pintu masuk
ni sofa dekat belakang tempat duduk aku . if rase dah penat tu bole la landing2 dekat sini. haha .
tak de maknenye nak landing2 .

okeeyyy . layanzzzzzzz .
bubyee !

p/s : Mr Goh & Mrs Ngiam , saya tuntut mcD yg bos nak belanja next week okea . dont forget ! ^,^

-Thank You and See You Again-

2 comments: